5 de maig del 2015

MES DE MARIA

COMENCEM EL MES DE MAIG, MES ESPECIALMENT DEDICAT A MARIA, EXEMPLE DE VIRTUT I DE FE.
Mare de Déu i Mare
Jo sé que estàs constantment pensant en mi,
que et preocupo com a persona,
que et sap greu quan em deixo endur per l'egoisme,
quan m'omplen la mentida i el desànim.
Jo sé que estàs trucant a la meva porta
en els moments de dubte,
quan sóc a punt d'engegar-ho tot a rodar,
de renunciar a viure segons els meus ideals.
Jo sé que estàs alimentant la meva fe,
estimulant les meves lluites,
compartint els meus triomfs i fracassos,
i celebrant l'alegria de la trobada i la fraternitat.
Sé que ets la meva Mare, per sempre.
Encara que et fallés del tot,
sempre series al meu costat,
esperant una oportunitat,
perquè em vols feliç,
fent feliços els altres.
Mare de Déu i Mare,
prega per nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada